.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سال سخت آبي در پيش‌ است

مديرعامل شركت سهامي مهندسي آبفاي كشور گفت: سال سخت آبي را در كشور به دليل خشكسالي پيشرو داريم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مجيد نامجو ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مدير عامل آب و فاضلاب روستايي مازندران اظهار داشت: در دين اسلام كيفيت مهم است و كميت ارزشي ندارد.
وي با اشاره به اينكه منابع آبي دنيا با چالش مهم آب روبه‌رو است، افزود: اين به عنوان بزرگ‌ترين چالش در سال‌هاي آينده شناخته شده است.
مديرعامل شركت سهامي مهندسي آبفاي كشور خاطر نشان كرد: ايران تمام طرح‌هاي درازمدت و خود را براي بهره‌برداري حداكثري از منابع آب در دستور كار دارد.
وي تغيير اقليم در دنيا را براي مقابله با چالش آب ضروري دانست و گفت: گام‌هاي اوليه براي تغيير اقليم برداشته شده و رفتار انسان‌ها بايد به گونه‌اي تنظيم شود تا مشكلي پيش نيايد.
نامجو آب شدن يخچال‌هاي طبيعي دنيا را از مسائلي دانست كه بايد براي آن چاره انديشي شود.
وي استفاده از تكنولوژي را براي بهره‌برداري از آب ضروري خواند و افزود: رشد تكنولوژي موجب شد تا منابع آب به ‌صورت بهينه مصرف شود.
مديرعامل شركت سهامي مهندسي آبفاي كشور يادآور شد: در دولت نهم براي توسعه منابع آب و توجه به تامين آب شرب روستاييان تلاش‌‌هاي موثري صورت گرفته است.
وي خاطر نشان كرد: 500 ميليارد تومان براي توسعه منابع آب در نظر گرفته شده است كه بايد اثرات توسعه‌اي آن مشخص شود.
نامجو اجراي اصل 44 قانون اساسي را در شركت آب و فاضلاب روستايي منوط به شرايط دانست و تصريح كرد: تا وقتي زمينه مساعد براي قيمت تمام شده آب در كشور فراهم نشود اين شركت واگذار نخواهد شد.
وي تصريح كرد: براي مديريت منابع آب در روستاها در هر شهرستان سه روستا با محوريت دهياران مشخص تا براي كاهش تصديگري در امور آب و فاضلاب روستايي برنامه‌ريزي شود.
مديرعامل شركت سهامي مهندسي آبفاي كشور با اعلام اينكه بخش خصوصي براي برعهده گرفتن مسئوليت آب و فاضلاب روستايي كشور هنوز زيرساختي ندارد، گفت: در اين بخش بايد ظرفيت‌سازي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.828 seconds.